søndag den 14. oktober 2012

Finderskeepers x-mas edition...







Jeg er så utrolig heldig at jeg har fået mig en stand til Finderskeepers julemarked! Så til alle Jer der er i København den dag - kig forbi og køb en julegave fra 'i am rebel' til dig selv, din veninde eller måske din mor ;) Det er blandt andet de ting I ser her som jeg vil sælge på markedet. Og mon ikke jeg kommer i julehumør og hiver lidt gode rabatter op af hatten :D

Tid og sted: 1. december kl. 11-18 i Korsgadehallen på Nørrebro 
Facebook event HER

If you're in Copenhagen on December 1st stop by Korsgadehallen :) I'm selling my jewelry at the Finderskeepers designer market. 



2 kommentarer:

  1. Ej, hvor fedt! Finders Keepers er jo det bedste marked, og at du har fået en stand, dét er sgu sejt. Jeg håber, jeg kan svinge forbi den dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaaaa det er så fedt! Håber du kan kigge forbi - det ku virkelig være hyggeligt! Jeg gir en pebernød haha :D

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...