onsdag den 3. oktober 2012

Wednesday date...

Uuuh, det der efterårs-sløjhed vil ikke rigtig slippe mig, så har tilbragt dagen i selskab med Hexokain og masser af te. Inden så længe vover jeg mig dog ud :) Jeg skal mødes med søde Lise og indløse en af mine fødselsdagsgaver. Hun var nemlig så sød at invitere mig på Sporvejen - et fantastisk koncept som jeg skrev om sidste år HER. Jeg glæder mig til hygge og burger, måske det er den rette medicin!

Oh well, still fighting a sore throat so I spent my day on the couch drinking a lot of tea. Later I'm going out to have a burger at Sporvejen with my friend Lise - maybe that's the kind of medicine I need :)


9 kommentarer:

  1. Det kan godt være at du har været sløj - men damn hvor ser du lækkert ud!
    Jeg har holder også til på sofaen i dag - var kun lige kort ude og forbi bageren efter franske macarons :)

    God fornøjelse i aften
    - Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. ..skal da lige love for at min amme-hjerne ikke kan finde ud af at skrive i dag. Det er selvfølelig lækker uden t. Endnu engang dit hår sidder virkelig godt!
      Og så har jeg vist smidt et "har" for meget ind. Håber du bærer over med mig og jeg må vist hellere lige læse mine kommentarer igennem inden jeg poster dem :)

      Slet
    2. Taaaak - du er sød Lou :) Det har ligsom også været sofa vejr i dag, og et par franske macarons hører sig til! :D Jeg nød en lækker burger i godt selskab efterfulgt af kaffe i Strædet - nu er min popo plantet i sofaen igen :)

      -Signe

      Slet
  2. Jeg tilskriver mig Lou - du ser så godt ud. Dit hår sidder virkelig lækkert! :)

    Held og lykke derude! Jeg er hoppet på sofaen og bliver agter at blive her til jeg skal i seng. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh søde Debbie - tusind tak :) Jeg er også tilbage i sofaen igen nu - min indre indekat er kommet frem sammen med efteråret... ;) Men det var en super hyggeligt aften :D

      -Signe

      Slet
  3. jeg er enig med damerne ovenfor. Det er SÅ flot et billede!

    Og så god bedring - jeg håber burger hjalp lidt på det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 'Amen søde Michelle - tusind tak :) Tror faktisk måske burgeren har hjulpet lidt :)

      -Signe

      Slet
  4. Waw waw waw Signe. Super godt billed, smuk som altid. Så dig i Voice, forsaatan en lækker steg på min skærm ;-)

    Go' bedring

    KRAM fra Katte

    SvarSlet
    Svar
    1. Du' så sød Kat! Tusind tak :) Og sejt at du så mig (og min fantastisk kiksede sejrsdans da Liam vendte sig) i Voice :D
      Helbreddet er heldigvis meget bedre i dag :) Tror burger og hygge VAR go medicin :)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...