søndag den 28. oktober 2012

With a touch of gold...



Top - 2nd hand / Pants - Weekday / Necklace - i am rebel
I får lige et par billeder i fuld figur af lørdagens outfit :) Jeg er virkelig glad for mit genbrugsfund - den er festlig på en fin vintage agtig måde! Jeg er ellers ikke så go til det der med at være "fin", men jeg faldt altså for den alligevel. Og så er den rigtig go at feste i :D

Here's some more pics of yesterday's outfit. I'm in love with my new vintage top - and it's perfect for partying! :D


10 kommentarer:

  1. De varme farver klæder dig helt vildt! Er ret misundelig på din fine top :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :D Jeg er virkelig også glad for den! Den er sådan lidt Dynasty lækker haha :)

      -Signe

      Slet
  2. Super fint outfit. Du er virkelig god i de brændte farver:-)
    frkforsom

    SvarSlet
  3. Ej, du gør dig da også gode genbrugsfund! Den er så fin, med de små sølvtråde og det hele. Og jeg må tilslutte mig de andre, du er SÅ god til de brændte farver. Jeg vil også være rødhåret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe du er sød Debbie :) Men ja, det var lidt af et scoop jeg gjorde mig der :) Jeg synes nu dit fine mørke hår og brune øjne er to die for :) Men græsset er jo altid grønnere på den anden side ;)

      -Signe

      Slet
    2. Ih, du sød. Og du har ret! Men jeg har faktisk prøvet at have knaldrødt hår for en kort bemærkning, men det var simpelthen for svært at holde i live..

      Slet
    3. Ej hvor sjovt, det kan jeg slet ikke forestille mig :) Jeg har farvet mit mørkebrunt maaaaange gange. Har faktisk altid skiftet mellem henna og det mørke (med en enkelt afstikker som platin blond!), men nu holder jeg mig til hennaen pga alle de dumme kemikalier der er i almindelig hårfarve - og så er det ligsom om at det røde hår er blevet en del af mig :) Ville ønske det bare voksede ud sådan :D

      Slet
    4. Ja, det kunne altså være praktisk, hvis man bare skulle farve håret nok gange og det så langsomt skiftede til den hårfarve. Den tanke har jeg også haft mange gange.
      Jeg må se om jeg kan finde et billede i gemmeren og vise på bloggen engang. Det var ret sejt, men jeg er ikke så god til hår der kræver alt for meget af mig. ;P
      Platin blond lyder helt vildt, kan jeg slet ikke se for mig. Men sejt at du turde, det må have været noget af en forskel? Det brune, til dine dybe blå øjne, må også have set lækkert ud! :)

      Slet
    5. Ja det ku være sjovt at se! :) Du kan se lidt af mine farve og frisure skift i et gammelt indlæg her: http://meilholm.blogspot.dk/2012/03/walk-down-memory-lane.html

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...