mandag den 20. januar 2014

An attic fanatic...




Cardigan - Zara / Tee - 2nd hand / Pants - Weekday / Sneaks - Keds
I dag har jeg været iført ovenstående :) Dagen har stået på kaffe og kattevisit i Debbies hule i Vanløse - det var SÅ hyggeligt - og så fik jeg langt om længe hilst på Jinx'en og Lillebror (som ikke er så lille endda!) Hvis I skulle være i tvivl om hvem de er så kig forbi D's blog HER. Efter kaffen sneg vi os op på det fine loft med Madsens blitz og fangede et par billeder i bidende kulde. Det var vores debut med blitz men synes egentlig resultatet er blevet ganske fint - og så er det første gang jeg har arbejdet med "raw" billeder (tror jeg nok det hedder) - så der er lidt forskel i redigeringen men altså Rom blev jo ikke bygget på én dag :) 

Senere måtte jeg bevæge mig ud i det sindssyge stormvejr igen og kæmpe mig frem til Illum og en lang dag på job. BTW - den nye Pilgrim kollektion er lige ankommet - og den kan I godt glæde Jer til - nøj der er mange fine sager! Find den i butikkerne på torsdag :)

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med dine sneaks! SÅ fede! (*savle savle*)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg knuselsker dem også kan du tro ;) Message butikkerne har Keds til 100kr lige nu hvis du skulle mangle et par sommersneaks ;)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...