fredag den 31. januar 2014

I en wannabe jungle...





Top - Topshop / Nederdel - H&M / Sko - 2nd hand
Sådan så jeg ud i går hvor dagen stod på en blanding af modeuge, arbejde og lidt mere modeuge. Dagen startede på CIFF i Bella Center med min crazy cat lady partner in crime. Vi brugte en farligt masse tid på at finde rundt men vi fik da set en del fine sager på turen - og så var vi så heldige at støde på to søde Århusbloggere Lou og Marina  i farten:) Efter et par timer på CIFF måtte jeg tage metroen til Illum og arbejde et par timer. Senere mødtes jeg med D igen og smuttede forbi Carré butikken og fik set de fine nye sager og sludret lidt med de skønne piger fra E.L.F.

Måske kan I se at det "gamle" pandehår er tilbage :) Egentlig havde jeg besluttet at jeg ville gro det langt, men onsdag morgen fik jeg et flip og klippede det haha :) Sådan kan det gå - det er jo bare hår!

8 kommentarer:

  1. Det er jo hende inde fra computeren!! Rigtig hyggeligt at møde dig i går :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha - ja det er ;) Rigtig hyggeligt at møde dig også Marina :)

      -Signe

      Slet
  2. Hey Jane (som I, hende fra Tarzan ikk)! Tak for i går. ;) Glæder mig til mere i aften - men nøj, hvor er jeg bare slet ikke nede med al den der sne?!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak sødeste katteven - og tak for endnu mere hygge fredag :)

      -Signe

      Slet
  3. Haha, åh, jeg er også på nippet til at få pandehår igen. Du lokker!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er så glad for at jeg gjorde det - det var ligsom om at jeg bedre kunne kende mig selv igen da det var gjort :)

      -Signe

      Slet
  4. Hvor er din nederdel fin og så yndig :)
    Det er også rigtig fedt til dig, med det pandehår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak AC :) jeg er også mega glad for den :) den kan redde enhver tøjkrise! Har faktisk lige set at den er på udsalg i h&m nu :)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...