onsdag den 29. januar 2014

Bif nyt - Kartellet...


Sponsoreret af Buzzamedia
For nogle måneder siden havde Debbie og jeg planlagt en tur i biffen for at se Joseph Gordon-Levitt godt pumpet op og uden så meget tøj på :) Desværre gik vores planer i vasken pga en fejl i filmens spilletid på kino.dks app. For et par uger siden fik jeg så en mail fra Nordisk Film om at der var to fribilletter på vej med posten til mig som kompensation for fejlen (og den lange svartid på min henvendelse) - rigtig god stil! Men hvad skal vi så se? Don John går vist ikke mere... Måske vi skulle se den nye film Kartellet som har premiere i de danske biografer d.27. februar. Det er et dansk drama om byggebranchen, karteldannelser og familieliv i en stor pærevælling! Jeg synes den ser meget lovende ud i hvert fald - og så er der flere af mine yndlingsskuespillere med! Har I andre gode foreslag?

Psssst - der er 4 billetter på spil til Kartellet lige HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...