tirsdag den 21. januar 2014

Sneakin' around...

1. Gola 2. Puma 3. Nike
Jeg har den sidst tid luret lidt på et par nye sneakers til mine hårdtarbejdende fusser. Med det arbejde jeg har er det næsten altid et par sneaks der ryger på fødderne - og mine yndlingssneaks er stort set slidt helt ned. I går klikkede jeg så et par hjem på Asos - og de er ikke fra Adidas til en afveksling! Tror nu også jeg er nødt til at ha mig et par nye SL 72'ere til foråret - hvis der altså kommer nogle pæne nye farver :) Kan I mon gætte hvilket par jeg endte med at bestille?

2 kommentarer:

  1. Det skulle vel aldrig være de fine Nike sko som er på vej hjem? Vi må altså snart en tur ud og kigge på nogle pæne Gola sneakers! Jeg kunne også godt trænge til et par gode arbejdssko. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ding ding ding ding ding jo det er så :) og ja - vi skal snart ud og se på fine gola sko :)

      Go weekend søde katteven :)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...