mandag den 23. juli 2012

And then came Monday...

Puha, så blev det mandag... Heldigvis er min uge ikke så lang :) Jeg har nemlig fået fri torsdag og fredag så jeg kan rejse en tur til fine Læsø. Det blir dejligt med lidt ferie! I går var jeg i Palads og se Batman - The Dark Knight Rises - og den var SÅ go! Så hvis I ikke har set den så syns jeg I skal :) Nu skal jeg på arbejde - med bussen - for min cykel blev nemlig stjålet i weekenden :( Dumme tyv!

Oh and then came Monday... Luckily my week is short because I've got Thursday and Friday off to go on vacation to beautiful Læsø. Yesterday I went to see the new Batman movie The Dark Knight Rises - and it was SO good! Please go see it if you havn't yet :) Now I'm off to work - by bus - some stupid thief stole my bike this weekend :(

4 kommentarer:

  1. Ej, hvor strengt med en cykeltyv. :(

    Men fedt med Batman, jeg har også kun hørt godt om den. Glæder mig SÅ meget til at det bliver min tur :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mega strengt! Tyve er dumme! :)

      Glæd dig til Batman - den er for vild! Og så er Joseph Gordon-Levitt virkelig pæn at se på - og det er Christian Bale selvfølgelig også :)

      -Signe

      Slet
  2. Alle snakker om Batman - måske jeg burde trodse mine normale filmsmagsvaner og faktisk se den. Men man bør vel se de andre film først, ikke? Ps. håber din cykel snart dukker op igen, den er jo ikke til at undvære!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg at du skal - de er virkelig gode alle tre! Og Christian Bale er virkelig pæn :) Regner ikke med at tyven kommer tilbage med cyklen, men så får jeg jo en helt ny i stedet :) Men ja, den er uundværlig her i KBH...

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...