lørdag den 14. juli 2012

Pretty pattern...




I dag har stået på tømmermænd og hygge med manden. Jeg har haft min nye trøje fra Urban Outfitters på - og jeg elsker den! Jeg fandt den på tilbud sidste weekend til sølle 95kr. Som I måske kan se så trænger jeg virkelig til at få opfrisket den røde manke men glemmer hele tiden at købe henna når jeg er inde i byen - typisk! Håber I nyder weekenden!


Today I've had a hangover Saturday with my boyfriend. I wore my new sweater that I got on sale at Urban Outfitters last weekend. As you may have noticed my hair is in serious need of some red, but I keep forgetting to buy henna when I'm downtown! Hope you're all enjoying the weekend!


2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin din nye trøje. Jeg elsker Urban Outfitters udsalg, man kan virkelig gøre sig nogle kup! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Debbie - jeg kunne simpelthen ikke stå for farverne og printet. Elsker også deres udsalg :)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...