tirsdag den 31. juli 2012

Vamos a la playa...





Lige et par billeder fra i fredags da solen skinnede så fint og jeg var på årets første tur til stranden. Jeg er ikke den store badenymfe så jeg tog kameraet med ud på soppetur hvilket var perfekt da man kunne gå meget langt ud før der blev dybt :) Og en lille bonus info: Jeg har fundet min cykel :D Selv politidamen jeg snakkede med da jeg skulle afmelde min anmeldelse var forundret da det vist kun sjældent (læs: aldrig) sker her i KBH.

Just a couple of pics from last Friday when the sun was shining and I went to the beach for the first time this year. I'm not a big fan of swimming in the sea so I took the camera for a walk in the shallow water. 

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle skønne billeder fra Læsø du har posted i dine sidste indlæg. Rart at med lidt (rigtig) sommervejr - lad os håbe det kommer igen.

    Hvor skønt at du har fundet din cykel igen. Har også prøvet at få stjålet min og blive genforenet med den en måned efter..

    Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh mange tak Lou :) Ja jeg drømmer mig også tilbage til sommer, strand og Læsø :)

      Sjovt at du også har oplevet at få din cykel igen - troede seriøst ikke det skete for nogen overhovedet! Men det er jo SÅ fedt! :)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...