onsdag den 18. juli 2012

Now that's pretty...



Godmorgen! Et tidligt morgen indlæg herfra. Lige et par snaps af dagens detalje og lidt outfit :) Har viklet mit hårbånd med fjer rundt om min knold for at give lidt spil i håret - synes faktisk det er ret fint - nærmest et hårsmykke :) Den nye trøje fra UO er røget på igen - gid jeg kunne bo i den :) Blir glad i låget af de fine farver og det seje mønster!

Goodmorning! Another morning post from me. Just a couple of snaps of the detail of the day and some of my outfit :) Today I wrapped my hairband around my hairbun - almost like hair jewellery - I love it! The new UO sweater is back on - wish I could wear it all the time :) The colors and  pattern makes my day!

8 kommentarer:

  1. Hvor fint med det hårbånd.. Hvor er det fra? Og hvor er din hårfarve flot! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak hvor er du sød :) Hårbåndet er fra Glitter.

      -Signe

      Slet
  2. Elsker din stil! Så personlig, frisk og livlig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej tak, sikke en dejlig dejlig kommentar :)

      -Signe

      Slet
  3. Hvor fint, har længe gerne ville have sådan et hårfjer smykke, må vist forsøge mig med noget DIY :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja frem med fjer, lim og DIY kasketten :) Og så lav lige en guide så jeg kan abe efter hehe :)

      -Signe

      Slet
  4. Har lige været igang, det blev dog til en drømmefanger ørering, de kreative ideer har det med at tage en drejning under procesen:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor fedt! Glæder mig til at se resultatet! Elsker drømmefangere! Og jeg kender godt det der med at kreativiteten nogle gange leder en et helt nyt sted hen :D

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...