mandag den 3. september 2012

Feathers and chains...


Jeg er normalt ret tro mod Janteloven - men i dag er jeg altså nødt til at glemme den... Jeg har nemlig lige lavet denne ørering og jeg er simpelthen fan! Ved ikke om det er lovligt her i dette lille land, men tænker at hvis der er plads til folk som Nik og Jay - så er der vel også plads til at jeg glemmer Janteloven - bare én dag haha :) Hvad synes I?

Normally I don't brag about my work, but today I'm gonna :) I just made this beautiful earring with feathers and I love it! What do you guys think?


6 kommentarer:

  1. Den er simpelthen så flot! Er kæmpe fan af dine smykker, så glem alt om janteloven :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du' så sød Charlotte :) Det gør jo det hele meget sjovere når der er nogen der sætter pris på det man laver! :D

      -Signe

      Slet
  2. Fuck janteloven. Man må gerne være stolt af sine egne ting - sgu:-). Den er mega lækker:-)
    frkforsom

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaaa :) Tusind tak søde frøken!!!

      -Signe

      Slet
  3. Så fin ørering og jeg syntes janteloven burde få frataget sit danske statsborgerskab 4 ever:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...