fredag den 21. september 2012

Snip snip...


I dag fik jeg klippet lokkerne for første gang i flere år - og det var tiltrængt! Var lidt nervøs for hvor meget hår der måtte af, men heldigvis føler jeg ikke at der er røget så forfærdelig meget af længden. Lige siden jeg flyttede til København er jeg blevet klippet ved My-Tsharp i Sankt Peders Stræde som efter min mening er den bedste salon i byen :D

Today I went to get my hair cut for the first time in years - and boy was it about time! I'm really pleased with the result and the fact that no more hair was cut off :) I went to my favorite salon in town - My-Tsharp.


4 kommentarer:

  1. Svar
    1. :D taaaak Lou - det trængte virkelig og nu ser det bare så dejligt sundt ud igen :)

      -Signe

      Slet
  2. Hallo - hvorfor er dette indlæg ikke dukket op i mit bloglovin' feed?! Sært! Men hot damn, hvor er det blevet flot - igen må jeg tage ordet ssay i brug, haha ;)
    Det ser rigtig sundt, tykt og flot ud - og så er jeg misundelig på den røde farve.

    SvarSlet
    Svar
    1. 'Amen det der bloglovin laver numre for tiden! Men dejligt du fandt frem til det :) Jeg er også rigtig meget tilfreds - det er blevet sundt og lækkert igen :) I dag har jeg faktisk købt et helt kilo henna - så er der nok til det næste års opfriskning af den røde farve :D

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...