torsdag den 6. september 2012

Look into the crystal ball...

I får lige et billede af mit fjæs taget i morges - er blevet lidt fan af min læder butterfly :) I dag har jeg haft morgen-kaffe-date med søde Lise og snakket fremtid og der er en masse spændende ting under opsejling. Mere om det i den nærmeste fremtid :) Nårh ja - og så er den kæmpe udgroning nu udryddet med en ordentlig spand henna :)

Here's a picture I took this morning - I love my bow tie necklace :) Today I met up with sweet Lise and had coffee and a talk about the future - exiting things are coming up! I'll tell you more soon :)


2 kommentarer:

  1. Ååårh, hvor er du fin! Og spændende med nye udfordringer. Glæder mig til at høre mere...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød :) Det er en dejlig kommentar at gå weekenden i møde på :D Glæder mig til jeg kan fortælle mere!!!

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...