lørdag den 1. september 2012

Blow me a bubble...




Halløj så blev det da lige lørdag! I går stod på tøse-hygge-film-masser-af-kage-og-slik-aften med søde Lise :) I dag har jeg tullet rundt inde i byen og mens jeg nød byens bedste kaffe (Riccos selvfølgelig) spottede jeg den sjove sæbeboblemand på rådhuspladsen. I aften står den på "stodder-aften" - hvad det vil sige må I vente med at høre om til i morgen :)

Wow and then it was Saturday! Yesterday I hung out with Lise along with a lot of candy, cake and a chick flick :) Today I've been walking around downtown and I spottet this funny bubble man. Tonight I'm going to "bastard night" at a friends place - more about that tomorrow :)

4 kommentarer:

  1. Åh, bliver altid i så godt humør når han står og puster de der mega sæbebobler på Rådhuspladsen:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej står han der tit? Jeg har aldrig set ham før :) Men kommer heller ikke så tit op i den ende af strøget... Men jeg er hans nye fan i hvert fald!

      -Signe

      Slet
  2. Ej hvor fint! Elsker sæbebobler, de er lidt magiske....
    God aften! Jeg glæder mig til at høre, hvad den byder dig på! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig lidt magiske :) og tak - det var sjovt kan du tro - der kommer billeder senere :)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...