lørdag den 29. september 2012

Tonight it's going down...





I aften syns jeg I skal se Voice - Danmarks største stemme på TV2 :) Jeg kommer nemlig på skærmen haha :D Egentlig er det slet ikke mig det handler om, men min smukke veninde Tanja, som er deltager i programmet. Jeg var bare med som "familie" sammen med hendes søster Winnie og veninde Sine. Jeg er selv meget spændt på det hele! Optagelserne stod på i starten af august - så vi har ventet læææænge på at se resultatet! Jeg var iført dette på dagen.

Tonight my friend Tanja is starring in the Danish songcontest Voice on TV. I'm going to be on screen too - and I'm very exited about it all! This is what I wore on the day of the shooting.


6 kommentarer:

  1. Weee så fik jeg endelig set den søde Signe på Tv. Sad hos nogle venner og hoppede i sofaen da du kom på og råbte der er Signe der er Signe. Hvor de så spurgte nå en du kender - og ja det føler man jo man gør :)
    Men hyggeligt var det, selv Agnes var helt fanget af tv'et så er sikker på hun også spottede dig! Vi må altså også snart opleve dig "live" her i Aarhus. Er sikker på at Michelle også vil joine på kaffe.

    Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe hvor hyggeligt. Måske det var den gule jakke der tiltrak lille Agnes' opmærksomhed ;)
      Jeg er helt klar på kaffedate i Aarhus - tænker tit på det :) Specielt når du og Michelle laver indlæg med lækre billeder af Aarhus-kaffe-hygge så tænker jeg - hey, der ku jeg godt tænke mig at være med :D

      -Signe

      Slet
  2. Ligesom Louise sad jeg helt begejstret i sofaen "neeeej, det jo Signe" hehe :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha - det er sejt at I har set det! Jeg var også selv helt begejstret :)

      -Signe

      Slet
  3. Haha, jeg så dig!!
    Sad bare og tænkte "heeeeeey.." ;-)
    Og røv fed blazer btw.

    xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, fedt! Og tak - jeg er virkelig også blevet glad for den!

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...