tirsdag den 18. september 2012

i am rebel...

Så kan jeg løfte sløret for hvad det er jeg går og har gang i :) Jeg er nemlig blevet ret så træt af at være uden job, så hvorfor ikke ansætte sig selv :D Jeg har længe leget i mit værksted og får mange rosende ord for det jeg laver - så hvorfor ikke tage springet? Min lille business har fået navnet 'i am rebel' og jeg håber I vil tage godt imod det. Jeg er i hvert fald spændt på hvad mit nye liv som selvstændig bringer!

 Finally I'm ready to reveal my little project to you :) I've started a little business called 'i am rebel'. Basically it's an opportunity for me to get my jewellery design out there and being able to do something useful instead of waiting in the unemployment line ;) Can't wait to get started!


14 kommentarer:

  1. Det er virkelig sejt at du har gjort det. Glæder mig til at følge med i det, og måske blive inspireret til at gøre det samme selv på et tispunkt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Iiiih det er jeg glad for at du synes! Det er lidt angstprovokerende at springe ud i det - men jeg er simpelthen så glad :) Håber jeg kan inspirere :D

      -Signe

      Slet
    2. Det kan jeg virkelig godt forstå. Men når der alligevel ikke er noget arbejde, så mister man vel ikke noget ved at forsøge. Det er altså virkelig sejt:-)

      Slet
    3. Præcis - det var også det jeg tænkte! Og når jeg alligevel sidder og laver lidt i værkstedet til hverdag kan jeg jo ligeså godt tjene lidt på det - og ikke mindst bidrage en lille smule til samfundet ;)

      -Signe

      Slet
  2. Så sejt, Signe! Jeg så godt, at din FB-side pludselig skiftede navn og glædede mig til at høre din announcement. Stort tillykke med din lille 'baby'. Jeg er efterhånden også ved at indse, at man måske skal gå selvstændig, så håbløst som det ser ud på arbejdsmarkedet generelt lige nu :) Stort held og lykke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaak for de søde ord Katrine :) Ja jobmarkedet er ganske håbløst og når man er damp-light og har ild i måsen som mig, så må man jo selv tage affære :D

      -Signe

      Slet
  3. Det lyder spændene og jeg tror ikke du kommer du ikke til at fortryde, for selvom det er benhårdt arbejde at have egen virksomhed, så giver det også en masse gode oplevelser og en frihed til at styre sin egen arbejdsgang. Du kan få gratis vejledning hos Startvækst, de er virkelig søde og hjælpsomme, især med de mere kedelige ting som at anbefale revisor, forklare omkring moms registrering osv. Jeg benyttede mig selv af dem da jeg startede min gamle virksomhed op og kan varmt anbefale dig at benytte dig af dem. Glæder mig til at følge med i projektet:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de gode råde :) Indtil videre er det ikke på fuld tid da jeg ikke kan undvære penge til tag over hovedet og mad til maven. Så alt det med momsregistrering, cvr nummer, revisor og den slags lader jeg ligge lidt endnu. Jeg starter stille ud og ser om jeg har fat i den lange ende - så kan det være at jeg tager det helt store spring ud i det selvstændige liv på fuld tid ;)

      -Signe

      Slet
    2. Det bedste er jo også at starte stille ud og jeg er sikker på at du nok skal få gang i noget nyt og spænden:) Du behøver slet ikke være på fuld tid for at få lidt gode tips af dem, det var jeg heller ikke selv da jeg besøgte dem og jeg blev overrasket over hvor mange ting de kunne hjælpe med. God aften til dig søde Signe og masser af held og lykke med projektet - Heidi

      Slet
    3. Hvor fedt! Det vil jeg da helt sikkert gøre så :) Dejligt med gode råd til en rookie som mig :) Tak søde Heidi!

      -Signe

      Slet
  4. Fiiin beslutning synes jeg. Er sikker på det nok skal gå dig godt dine smykker er så pæne! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa! Du er sød Charlotte - det er så dejligt du kan li det jeg laver - det betyder jo SÅ meget :D

      -Signe

      Slet
  5. Sikken dejlig nyhed, Signe! Stort tillykke med beslutningen, det er et ret sejt spring at tage, synes jeg - og jeg er ikke i tvivl om, at du har fat i den lange ende! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak hvor er du sød Anne :) Jeg håber jeg kan leve op til det ;)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...