søndag den 9. september 2012

The last BBQ...



Blazer - H&M / Dress - Zara / Jewellery - My own design
I går var jeg til hvad der højst sandsynligt bliver årets sidste grill fest og dette hvad jeg havde på. Det var skønt at nyde det sidste af sommeren - lige indtil solen forsvandt og kulden kom :) Det var en festlig aften og der blev danset en masse, så min søndag skal tilbringes på sofaen :)

Yesterday I enjoyed the last BBQ of the year with some friends and this is what I wore. It was a fun night so today I'll be glued to the couch haha :)


7 kommentarer:

  1. Hvor ser du fin ud, Signe. :) Kan lide det hele jo!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er sød :) Tænkte lidt på dig da jeg iførte mig kjolen - syns den er lidt "Debbie style" hehe ;)

      -Signe

      Slet
    2. Meget! Det var også den der fangede mit øje. ;) Det er jo i øvrigt utroligt så god du er til gul!

      Slet
    3. Hehe - taaak. Jeg elsker gul og blir bare glad af den farve :) Og så passer den ret fint til alt det sort/hvide jeg ellers har i klædeskabet :)

      Slet
  2. Tager man et styk Meilholm og mikser med et styk Debbie har man Lou-style :) Lige noget jeg selv kunne være hoppet i :)

    Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. ...og Signe du ser fantastisk ud!

      Slet
    2. Lou - du er så sød :) Tusind tak! Det er jo skønt som vi kan inspirere hinanden :D

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...