søndag den 2. september 2012

Dude looks like a lady...




Som jeg nævnte i går stod min lørdag aften på "stodder-aften" :) Piger var ikke velkomne - selvom alle inviterede var piger haha... Vi havde en super sjov aften og festede som rigtige mænd med øl, nachos og hot wings :) Et koncept vi piger burde gøre os lidt mere i :)

Yesterday I went to "bastard night". It was a "girls are not allowed" party but all the guests where girls haha :) It was a fun night and we partied like real men with beer, nachos and hot wings :)


10 kommentarer:

  1. Haha, du gør dig sgu også meget godt som mand, Signe ;) Jeg er vild med dit sleeve! Det lyder som en vildt god idé til en tema aften, I like!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, tror jeg nok haha :) Ja det var virkelig en go idé - det var skide sjovt at få lov at være mand for en aften :D

      -Signe

      Slet
  2. Ej det lyder virkelig sjovt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det virkelig også! Det var så gennemført hele aftenen!

      -Signe

      Slet
  3. Så håber jeg også du havde en sok i bukserne for at gå all in - haha! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha - det havde jeg faktisk! I kid you not :D Tror jeg faktisk vi alle havde :) OG vi lod brættet være slået op efter toiletbesøg selvfølgelig!

      -Signe

      Slet
    2. Haha elsker også konceptet! Og ja selvfølgelig skal der en sok i buksen ;) Jeg var for nogle år siden også klædt ud som mand. Var en-ægget tvilling sammen med en veninde, hvor vi var Torben og Lars til en fest - der var også sok i buksen...

      Lou

      Slet
    3. Fedt! Det er virkelig sjovt at få lov at te sig som en mand for en aften :D

      -Signe

      Slet
  4. Ha ha ha, hot stuff! hvis jeg ikke vidste bedre, kunne jeg godt have fundet på at bage på dig i byen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha - ja jeg overvejede også at fortsætte i fuld forklædning i byen men mit forfængelige jeg transformerede mig til pige inden jeg tog ud - skulle jo nødig forvirre nogen haha :)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...