mandag den 24. september 2012

Monday it is...

I dag har stået på fri leg i værkstedet - er blandt andet ved at åbne butik på nettet så man kan få fingrene i mine smykker hvis man skulle have lyst til det :) Det er lidt mere omfattende end jeg lige troede, men jeg skal nok holde Jer opdateret på hvornår jeg er klar til at åbne butikken :)

Today I've been playing at my workspace - I'm opening a shop online so you guys can buy my jewelry if you want to :) It's kinda complicated but I'll let you know when I'm ready to open the shop:)


6 kommentarer:

  1. Det bliver bare så spændende med din butik :) glæder mig til at have mulighed for at købe nogle af dine smykker.

    Nu bliver de ikke for dyre, vel? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det gør så :D Jeg synes ikke de er dyre haha - men det må du selv bedømme til den tid ;) Jeg laver det hele i hånden, så kan ikke konkurrere med H&M og den slags som får en lille kina dreng til at lave det for sig :)

      -Signe

      Slet
  2. Det er virkelig spændende at få lov til at følge lidt med i processen, når man selv er ved at vende næsen samme vej. Jeg glæder mig meget til opdateringer og især til at butikken er klar! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er også spændende for mig :) Det er ikke min egen webshop, men under det der hedder etsy.com hvor man kan lave sin egen butik og også gøre den lidt personlig. Det er en start, og så regner jeg med at indgå aftaler med nogle butikker omkring i kbh hvor de også skal sælges :)

      -Signe

      Slet
    2. Det lyder da også som en super fornuftig start, så satser man heller for meget på én gang og man kan måske endda skabe sig en lille kundegruppe! :)

      Hvad koster sådan en etsy shop, hvis det da overhoved koster noget? :)

      Slet
    3. Ja det var det jeg tænkte ;) Det er en forholdsvis ufarlig måde at teste om jeg har fat i den lange ende i hvert fald :)
      Det er gratis at lave shoppen, men ved hver handel får etsy 3,5% af prisen. Der er 15mio der kommer forbi hver dag world wide - så det er en kææææmpe markedsplads :)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...