fredag den 14. september 2012

Lips with a Chanel touch...



Tænkte jeg ville starte weekenden ud med lidt Chanel! Forelskede mig i den fine lille dame i Matas og kom i tanke om et gavekort jeg fik til min fødselsdag - mega win! I aften står den på kæmpe fest i Pumpehuset med japansk tema - karaoke, sumo brydning og gaming room - can't wait!

I thought the best way to start the weekend would be to buy some Chanel - so I did! Later tonight I'm attending a big party with a Japanese theme so there's going to be karaoke, sumo wrestling and a gaming room - can't wait!


4 kommentarer:

  1. Lyder ikke dårligt med japansk temafest og selvfølgelig Chanel! Den klær dig:)

    Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Pernille :D Jeg glæder mig kan du tro!

      -Signe

      Slet
  2. Åh, elsker at finde glemte gavekort og tilgodebeviser. Så føler man lidt at man får tingene foræret! :) Og når man så får en ny chanel-basse ud af det, så bliver det da vidst ikke meget bedre.

    Jeg glæder mig virkelig til at læse om festen i går, ville smadder gerne have været med (elsker Japan!), hvis ikke jeg havde været prinsesse-passer. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er så lækkert - gid det skete lidt oftere hehe :)

      Har lige kigget billederne igennem fra i går og har grinet helt vidt - det var virkelig en sjov aften! Mere om det senere ;)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...