mandag den 12. november 2012

Celebrating the b-friend...











En ordentlig omgang billedspam fra i lørdags hvor den stod på fejring af manden. Dagens startede med morgenmad og hygge hjemme. Så gik turen til Nyhavn hvor vi nød en dejlig kaffe og så byen vågne. Så gik turen mod Vestamager - helt ud hvor metroen ikke kører længere! Her oplevede vi den smukke bygning "8tallet" tegnet af mr. Bjarke Ingels, og vi nød vores frokost i form af burger og de lækreste fritter - med en lokal Amager øl naturligvis - på café 8tallet. Så stod den på en gåtur på Amager Fælled - et jævn goldt sted! Efter den naturoplevelse vendte vi tilbage til byen og tog på Designmuseeum Danmark hvor der for tiden er en mega sej udstilling om vinylens historie og design af pladecovers. Efter et kort stop hjemme med aftensmad og en lille "morfar" på sofaen var det på den igen! Først et smut i biografen hvor jeg havde købt billetter til filmen Lawless - love seats kan varmt anbefales! Filmen var MEGA go btw! Derefter var vi et smut på London Pub og få en night cab - og så ellers hjem og på hovedet i seng - godt trætte og mætte på både mad, popcorn, slik, øl og gode oplevelser :)

A lot of pics from the day of celebrating my sweet boyfriend last Saturday - we had a really great day ;)



4 kommentarer:

  1. Orv lyder som en skøn dag :) Og hyggelige billeder! Er vild med de mange fuglehuse - sådan burde vores hoveddør også se ud!
    Åhh jeg savner min blog også selvom jeg er en doven læs træt blogger for tiden.. Glæder mig til at den er oppe at køre igen.

    Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det kan du tro - men det var en lang dag :) Jeg er også helt forelsket i de mange fuglehuse - det er virkelig fint fundet på :)
      Jeg savner også din blog - glæder mig til du er tilbage og din egen igen - og til kaffe i Aarhus lige om snart! :D

      -Signe

      Slet
  2. Ih, det ser ud til at have været en fantastisk hyggelig dag. Og sikke et program du havde lagt for dagen! Det må da have vejet op for en kedelig fødselsdags-tirsdag. :)

    Jeg er også vild med de mange fuglehuse, det ser så herligt ud. Fugle kan også bo i lejligheder! Og jeg eeelsker også loveseats, vi har dem desværre bare ikke i min egen bif. :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også :) Haha fuglelejligheder - du har jo ret :) Jeg havde faktisk ikke prøvet loveseats før - har været for nærig haha :) Men den ekstra 10'er er virkelig givet godt ud! Det var ligsom at sidde derhjemme i sofaen - bare med et mega tv - og sammen med en masse man ikke kender haha :)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...