tirsdag den 20. november 2012

Peek-a-booh...




Sweat - Gina Tricot / Dress - Adidas / Leggings - H&M / Sneakers - Adidas
I dag har jeg været dejlig blødt klædt i grå toner :) I morges var jeg oppe før en vis herre havde fået sko på - dagen stod nemlig på status hos Pilgrim. Da jeg fik fri smuttede jeg forbi CoolCos og snoldede en masse fine sager. Jeg var nemlig så heldig at få et gavekort fra dem med posten. Der røg også lidt i kurven til fordel for Jer smukke læsere! Jeg var også lidt heldig hos Røde Kors hvor der kom lidt varmt med hjem!

Today I've been wearing a lot of grey :) I had an early morning working at Pilgrim. After work I bought a lot of makeup at CoolCos - wuw! Also found some cool 2nd hand sweaters at Red Cross.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...