tirsdag den 27. november 2012

Road trippin' with my mom...







Som lovet et par billeder fra mor/datter dag i fredags. Dagen startede ud med et smut forbi Aalborg hvor min mor arbejder. Jeg så hendes arbejdsplads og vi spiste frokost med hendes søde kollega Dorrit på cafeen Penny Lane - super hyggeligt! Derefter gik turen mod Nibe hvor vejret desværre var gået hen og blevet mørkt og ikke mindst vådt så det blev ikke til så mange billeder. Billede 1 er af min mors gamle hjem - hun boede oppe på 1. sal :) Billede to er af lejlighedskomplekset på den modsatte side hvor cremekongen Ole Henriksen boede - de fulgtes endda i skole! Ret sjovt syns jeg - I LOVE IT :) De andre billeder er fra Nibes hyggelige gader. Til sidst besøgte vi min mors kusine Gitte som er gift med selveste Guldbageren i Nibe - og haps for nogle lækre honningkager vi fik til kaffen! Det var en dejlig dag - helt sikkert noget vi skal gøre igen en anden gang!

Pictures from last Friday when my mom and I went on a mother/daughter trip :) Definitely gonna do it again in the future :)


4 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt! Og godt, at I også fandt den fine retro-facade med kød, flæsk og pålæg. Og sikke da nogle historier, turen har budt på. SÅ skægt, at din mor har fulgtes i skole med selveste creme-kongen ;-) Og arbejder din mor i Penny Lane? Det er mit favorit-hangoutsted i Aalborg .-) Hvor skønt, at I havde en dejlig dag sammen...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa det var så hyggeligt. Slagterbilledet var til ære for dig - PRIMA HESTEKØD haha ;) Min mor fortalte at der i "gamle dage" hang et guld-hestehoved udenfor men det forsvandt en nytårsnat for nogle år siden kunne min mors kusine så fortælle :D Og min mor spiser bare frokost på Penny Lane ind imellem fordi det ligger tæt på hendes arbejdsplads - men det kunne også godt være mit yndlings hangout hvis jeg boede i Aalborg :) Virkelig fint sted og go betjening :)

      -Signe

      Slet
  2. Årh, det ser ud til at have været en hyggelig tur! Skønt at få billeder på historierne jeg fik tidligere. Og endda nogle rigtig fine af slagsen. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak :) Det var desværre ikke rigtig kamera venligt vejr men det blev da til et par enkelte fine snaps ;)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...