fredag den 30. november 2012

Christmas coming up...

Bare lige en reminder :) Det er jo i morgen at Finderskeepers Julemarked slår dørene op for lækre og unikke designs og fine luksus 2nd hand fund. Håber at se Jer! Udover mine smykker kan jeg lokke med lækre pebernødder bagt af selveste Karen Volf ;) Wuhuu! Glææææder mig :)

Just wanna remind you guys that tomorrow is the big day of the Finderskeepers Christmas edition designer market. Hope to see you at the i am rebel stand :) It's gonna be great!!

4 kommentarer:

  1. Det lyder SÅ hyggeligt! Jeg kommer helt sikkert forbi og hilser på dig og Karen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt Anne - vi glæder os til at hilse på dig :)

      -Signe

      Slet
  2. Hvor lyder det hyggeligt! Rigtig sødt billede! xxx

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaa det tror jeg absolut også at det blir :)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...