tirsdag den 6. november 2012

Happy b-day Mr. Handsome...




Knit - H&M / Pants - Insight / Necklace+Earcuff - i am rebel
I dag er det mandens fødselsdag - hurraaaaaaaaaaaa! Så morgenen har stået på hygge, morgenmad og gaver inden han skulle afsted i skole. Nu vil jeg smutte afsted og arbejde lidt i værkstedet inde jeg i aften skal hjem og lave fødselsdagsbarnets livret - boller i karry :) I dagens anledning har jeg iført mig mine nye yndlingsbukser som jeg var så heldig at få fingrene i til Insight lagersalget den anden dag :D

Today it's my boyfriend's birthday :) I made him breakfast and he got some gifts this morning. Later he'll get his favorite food for dinner. I've put on my new favorite pants that I got at the Insight outlet the other day :D


8 kommentarer:

  1. Rigtig fint sammensat med bukserne & trøjen, kan rigtig godt lide at "karry farven" går igen i bukserne

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Julie! Det er ikke de nemmeste bukser at style når de er så spraglede som de er ;)

      -Signe

      Slet
  2. Jeg er fan af smilehullerne! ;)

    SvarSlet
  3. SUPER SUPER COOL OUTFIT. Elsker din brug af farver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej tusind tak Dots! Hvor er du sød! Det er bare dejligt med lidt farve når vinteren står for døren! ;)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...