onsdag den 28. november 2012

Saved items...





Lidt af det der ligger i min "saved items" på Asos for tiden. Åh hvis bare jeg havde penge! Egentlig er det hele på udsalg lige nu, men det løber jo alligevel op! Jakken og den mørke cardigan (og måske de fine strikkede leggings) kunne måske godt finde vej til min indkøbskurv. OG den lyse strik OG ræve trøjen... 'amen altså der skal jo også være penge til julegaver, ikk? Damn you biker boots - I er djævlens værk! Nogen der ved hvor der afholdes "shopaholic anonymous" møder i hovedstadsområdet? :D

Some of my "saved items" on Asos. If I was rich I'd buy it all in a jiff... But I'm not so I'll keep dreaming. 

Links: Coat / Leggings / Cardigan / Cardigan / Sweat


4 kommentarer:

  1. Den fluffy-cardigan kunne jeg nu godt flytte ind i her til vinter. Skal da lige ind og kigge på den, om ikke andet kan den da rykke over på min "saved items" liste :)
    Og synes da du skal have "ræven", så kan vi (sammen med Michelle) tage til "shopaholic anonymous" i matchende bluser!

    Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, men den fluffy ting er også alt for fin jo... Ser bare så dejlig blød ud! Ræven er meget tæt på at blive klikket hjem - og du har ret i at den ville gøre en fantastisk "SA" team bluse haha ;)

      -Signe

      Slet
  2. Haha, hvis du finder mødet, tager du så ikke lige mig med under armen? Jeg er simpelthen nødt til at holde mig helt væk fra Asos lige for tiden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske er der et her i Vanløse ;) Asos er SÅ farlig altså. Net shopping er lidt ligsom at handle med matador penge - det føles som om "vi bare leger" :D

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...