fredag den 23. november 2012

They call me biker girl...




De af Jer der følger mig på instagram (@meilholm) ved at jeg den sidste uges tid har været i et kæmpe dilemma ang disse støvler. De er virkelig behagelige at have på og ganske enkelt helt igennem fantastiske... Men prisen - av min arm! Da jeg så i går kom i tanke om at jeg jo snart (forhåbentlig) tjener en lille ekstra skilling på Finderskeepers tog jeg beslutningen om at beholde dem :) You like?? Find dem HER.

This is my new biker boots - what do you think?? I'm in love :)


6 kommentarer:

  1. Hvor er de vilde, og meget Signe-agtige. Godt at du beholdte dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er jeg glad for at du siger at de er meget Signe-agtige :) Jeg var nemlig lidt i tvivl om det overhovedet var mig at gå i den slags - men det er det jo! :D Jeg er SÅ glad for dem! Du får dem at se på søndag!

      -Signe

      Slet
  2. De er sååå flotte! Er vild med dem :)

    SvarSlet
  3. Jubi, så endte du med at beholde dem! De er simpelthen SÅ misundelsesværdige, jeg bliver mere og mere forelsket i dem, jo flere billeder du sprøjter ud! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha - ja men pas nu på søde Anne! Det er en dyr forelskelse ;)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...