mandag den 26. november 2012

The golden and pretty things...



I går var jeg så heldig at bruge et par timer i selskab med disse tre dejlige Aarhus damer til brunch på Godsbanen. Det var mit første møde med Michelle og Lou udenfor cyber space og de var lige som jeg havde forventet :) Dejlige jydske piger med go stil og hjerter af guld! Baby Agnes charmerede sig også ind i mit hjerte med sit store smil og rolige væsen!

Yesterday I hung out with these three lovely ladies. Michelle and Lou are two of my favorite bloggers so I already kinda felt like I knew them - funny! They were very sweet - just like I thought they would be - and baby Agnes was a real sweetheart! 



10 kommentarer:

  1. Årh, hvor ser det hyggeligt ud! Det ser ud til at have været en dejlig weekend. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var SÅ hyggeligt kan du tro. Vi snakkede om at det ku være hyggeligt hvis du også havde været der :) Dejlig weekend med masser af oplevelser - men det blir dejligt at komme hjem til KBH igen :)

      -Signe

      Slet
    2. Det ville jeg SÅ gerne have været! Det må blive en anden god gang :)) Ja det er det gode ved at være ude og opleve, så kan man få lov til at glæde sig lidt til at komme hjem igen bagefter. :)

      Jeg glæder mig så meget til på onsdag!

      Slet
    3. Wuhuu! Jeg glæder mig også til onsdag! Har forresten også en genner i mit værksteds-hood jeg syns vi skal besøge når vi har kigget smykker, drukket kaffe og spist kage :)

      -Signe

      Slet
  2. Hvor hyggeligt :) Og hvor er baby Agnes vakker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaa det var! Og hun er noget af det fineste hende Agnes!

      -Signe

      Slet
  3. Hygge! I er tre dejlige damer og en skøn baby ;-)

    SvarSlet
  4. Åhh det var så hyggeligt og håber vi snart kan gøre det igen :) Du var også lige så sød og rar, som jeg havde forventet - og så er du jo bare super smuk!
    Elsker mit nye armbånd - det er bare så fint og har allerede fået en del komplimenter.. Tror jeg bliver nødt til at bestille et par stykker til julegaver :)

    Kram
    Lou og babysmil fra lille Agnes

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var så! Du var også lige så sød og rar som jeg havde forventet - og smuk (også når du smiler med tænderne) - men du var en overraskende bette skid haha ;)
      Du sender bare en julebestilling afsted hvis det blir aktuelt :D Jeg kan lave så mange som det skal være ;)

      Kram til alle i søde mennesker i den gyldne ghetto!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...