fredag den 2. november 2012

Like an Irishman...



Knit - Insight / Dress - Monki / Leggings - H&M / Boots - Scoop / Hat - UO / Necklace - i am rebel
I går var jeg jo som sagt til lagersalg hos Insight. Jeg fik en masse lækkerier med hjem - blandt andet denne virkelig bløde og dejlige basic trøje. Der er 5% uld i, så den er ret varm i forhold til hvor tynd den er - og så synes jeg farven er ret så perfekt til rødt hår :) Jeg fik også fingrene i noget jeg har drømt om siden pressedagene i april - har vist det HER - så kan I måske gætte hvad det er :) Lagersalget fortsætter til på lørdag - find adresse og åbningstider på Facebook HER.

Yesterday I went to the Insight outlet and bought a lot of goodies :) I got this pretty green knit - it's sooooo soft! It's gonna keep me warm through the cold winter days! Also got something I've been dreaming about since spring - I showed it HERE - maybe you can guess what I got ;)


2 kommentarer:

  1. fedt fedt fedt! Love the scrunchie <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Dots - scrunchy'en er fra Tiger til en 10'er ;) Der er mange fine!

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...