tirsdag den 27. november 2012

Sequins on a Tuesday...



Knit - Insight / Skirt - H&M / Hat - UO
Jeg nåede at fange et par snaps i solen tidligere. Dagen i dag står på forberedelser til Finderskeepers og senere job i Illum :) Den fine palietnederdel fandt jeg i Frederiksberg centret i går. Jeg har tænkt mig at bruge den til hverdag som i dag med en strik, men til fest er den jo også ganske perfekt! Elsker tøj der kan dresses op og ned!

A couple of pics shot earlier today. I got the sequin skrit at H&M yesterday. It could turn out to be a favorite ;) Later!


2 kommentarer:

  1. Elsker ideen med palietter og strik! Et helt fantastisk og festiligt uden at være for festligt hverdagslook:) Bare fordi det er gråt og mørkt udenfor behøver man jo ikke at matche vejret...

    Tror da vist også min garderobe kunne bruge lidt flere palietter!

    Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er også fan af den kombi! Har faktisk længe ledt efter den helt rigtige palietnederdel som ikke var for disco vild 80'er agtig. Denne er perfekt fordi palietterne er matte og sådan lidt vintage agtige. 179 i H&M - fåes også i mere disco agtige udgaver i sort og bronze ;) Det sætter fest på gråhversdage!!

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...